|
|
|
|
|
הבטחת מיצוי הטמעות של מערכת מידע הצורך ארגונים מבינים את ההכרח והיתרונות בשימוש במערכות מידע, כחלק מהפעילות השוטפת. הם אף מוכנים להשקיע משאבים רבים, עבור רכישה והטמעה של מערכות כאלה. אולם, למרות ההשקעות הגבוהות, לא אחת התפוקה המושגות מן המערכת המוטמעת, אינן מיטביות או אינן עומדות בציפיות המוקדמות. ארגונים רבים חווים מצב שבו מערכת מידע שנרכשת ומוטמעת בעמל רב ובעלויות נכבדות, אינה מצליחה לתפוס את מקומה בתהליכי העבודה או בקרב אלו שאותם היא אמורה לשרת. למעשה מדובר במצב שבו הארגון לא מגיע לכדי מיצוי מיטבי של יכולות המערכת, ולא זוכה לתמורה הולמת בעד ההשקעה הגדולה. בכדי להבטיח מיצוי של הטמעת מערכת מידע כנגד ההשקעה בה, כלומר להבטיח הגעה להשתלבות מלאה של המערכת ולשימוש ממצה ומיטבי בה מצד הארגון, נדרשת לאורך תהליך ההטמעה עזרה של גורם מומחה היכול ללוות ולהנחות את הארגון, ולשמור על האינטרסים שלו מול ספק המערכת, לאורה של מתודולוגיית הטמעה מקיפה, יסודית ובדוקה. מה אנחנו מציעים ליווי והנחיית הארגון לאורך שלבי ההטמעה של מערכת המידע, מכל שלב החל בשלב הגדרת הדרישות ועד לעבודה שוטפת ומלאה של העובדים עם המערכת. ניתוח תהליכי העבודה בתוכם המערכת אמורה להשתלב, והפקת אפיון של התאמות שיש ליישם במערכת או בתהליכים, על מנת שהשתלבות המערכת בתהליכים תהייה חלקה ומלאה. בקרת תהליך ישום ההתאמות במערכת המבוצע על-ידי ספק המערכת, בשם הארגון. תכנון וניהול צעדי חשיפת המערכת והדרכתה כלפי ציבור המשתמשים, ו/או בקרת ספק המערכת בצעדים אלה, בשם הארגון ותוך אבטחת האינטרסים שלו מול הספק. לאחר שהמשתמשים כבר עובדים עם המערכת - איסוף משוב מן המשתמשים, אפיון התאמות נדרשות נוספות, ובקרת יישומן אל מול ספק המערכת בשם הארגון.
מה התוצרים של תהליך העבודה תוצרי ביניים:
מסמכי אפיון המפרטים התאמות ושינויים שנדרשים ליישום במערכת המוטמעת ו/או בתהליכי העבודה. מסמך קצר המתאר את אסטרטגיית חשיפת והדרכת המערכת כלפי המשתמשים, על הפעילויות והשלבים הנדרשים. מסמך הגדרת שינויים נוספים נדרשים על בסיס דוח שביעות רצון ומשוב של המשתמשים העובדים כבר עם המערכת.
תוצרים סופיים:
פעולה משולבת והרמונית של המערכת בתוך ועם תהליכי העבודה. עבודה שוטפת מלאה של העובדים עם המערכת – העדר עקיפה של השימוש במערכת בעבודה ידנית או באמצעות מערכות ישנות. שימוש במרב פונקציות המערכת על-ידי המשתמשים.
למי מיועד השירות כל ארגון העומד להצטייד במערכת מידע חדשה המיועדת לשימוש פנימי בידי עובדים של הארגון. כל ארגון העומד לפני שדרוג או שינוי משמעותי של מערכת מידע שכבר נמצאת בשימוש בתוכו. כל ארגון הנמצא בתהליך הטמעה של מערכת מידע וחש חוסר בטחון באשר לאיכות ההטמעה ותוצאותיה המתקרבות. כל ארגון שהטמיע מערכת מידע וחש כיום כי המערכת אינה מנוצלת באופן מיטבי.
מה הייחוד שלנו
Foresee נהנית מניסיון רב ביותר ומגוון ביותר בתחומים של ניתוח צרכים והגדרת דרישות ממערכות מידע. ניסיון זה מקנה לה יכולת מיוחדת ופרספקטיבה רחבה וייחודית בכל הקשור לבקרת והשלמת אפיונים, ולניתוח והגדרת שינויים נדרשים בתנאים נתונים. הצוות של Foresee כולל מומחים מנוסים מתחומי ניתוח והגדרת תהליכי עבודה, המביאים איתם יכולת ייחודית לנתח ולעצב תהליכים באופן מולטי-דיסציפלינארי, תוך שקלול היבטים הנדסיים, היבטי אנוש והיבטים ארגוניים, בעת ובעונה אחת. בפרויקטים הרבים שביצעה Foresee עד כה נפגשו אנשיה עם מקרים רבים של הטמעות לא מספיק מוצלחות של מערכות מידע. מפגשים אלה אפשרו ל- Foresee לפתח הבנה מעמיקה של סיטואציות אלה, ובתוך כך לגבש מתודולוגיה ענפה, ייחודית וברת קיימה להתמודדות מולן. Foresee ידועה באיכות המעולה והנדירה של התוצרים הכתובים שלה, כמו גם בהיותה גוף מייעץ אשר אינו מסתפק במסמכים, אלא מכוון ומחויב לתוצאות המעשיות אשר מושגות תמיד בשטח.
|
|
|
|
|
|
|
|